Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
 

Totul despre Culturism

 

Secreţia insulinei şi slăbirea

I: De ce este atat de dificil de a pierde grasimea, in timpul unui regim ?

R: Raspunsul este foarte complex. Totusi unul dintre factorii majorieste secretia excesiva a insulinei. Daca nivelul insulinei ramanerelativ ridicat, in timpul unui regim, veti avea mari probleme in ceea ce priveste pierderea kg in plus (in special femeile).

Cum caloriile grase nu pot fi arse de catre corp, si cum mancam putin, exista o severa carenta in calori, iar rezultatul: obosim mai repede.

I: In afara faptului ca obosim mai repede, si ca nu pierdem grasimea, exista alte simptome?

R: Acestea sunt cele doua rezultate principale. Dar pot aparea si alte simptome, precum oboseala si somnul dupa o masa.

I: De ce este prea multa insulina?

R: Exista numeroase cauze, precum lipsa activitatii fizice regulate. O alta cauza este aceea ca mancam prea gras. Cu cat o persoana este supraponderala, cu atat corpul va secreta mai multa insulina.

Insulina nu numai ca impiedica pierderea grasimei, dar ea favorizeaza si depunerea stratului adipos. Cu cat suntem mai grasi cu atat este mai usor de a ne ingrasa si va fi si mai dificil de a slabi.

Iar intr-o zi, pancreasul acestor persoane, care a fabricat atat de multa insulina, el se va opri in a mai produce insulina. Rezultatul: diabetul...

I: Este adevarat ca din ce in ce mai multe persoane de peste 50 de ani devin diabetici?

R: Da, trebuie multa atentie, daca nu pentru fizicul sau, cel putin pentru sanatate.

I: Din fericire, cititorii nostri nu fac parte din aceasta categorie. Cei care au greutati in a slabi, sunt interesati de felul in care pot limita secretia proprie de insulina, catre o secretie normala.

R: Daca secretia de insulina, la anumite persoane, este prea mare, aceasta se datoreaza faptului ca muschii lor sunt rezistenti la insulina. Vorbim despre o proasta sensibilitate a muschiului la insulina.

Pentru a schimba aceasta insensibilitate, corpul va incepe sa produca din ce in ce mai multa insulina. Cu cat corpul produce mai multa insulina, cu atat muschii vor pierde sensibilitatea lor la acest hormon.

De aceasta situatie nu va profita decat tesutul adipos. Cu cat nivelul insulinei este mai mare, cu atat este mai usor de a ne ingrasa si mult mai dur sa slabim. Rezultatul: ne ingrasam.

I: Exista o solutie pentru a restaura o buna sensibilitate a muschiului la insulina?

R: Avem doua solutii: prima, practicarea unei activitati fizice regulat. A doua este de ordinul nutritional: trebuie sa pierdem grasimea.

I: Da, dar am vazut ca pentru a scapa de grasime in aceste conditii, este foarte dificil.

R: Nu am spus ca asta va fi usor. Este o mare dificultate care face ca majoritatea persoanelor esueaza in ceea ce priveste regimul lor. Exista dietetice si complimente alimentare, ce permit scaderea secretiei de insulina si de a ridica sensibilitatea muschiilor la insulina.

Acest ultim punct este crucial. Insulina, in momentul in care actioneaza asupra muschiului, il protejeaza de o atrofiere, ceea ce ar rezulta in urma unui regim scazut in calori. Daca insulina nu este capabila de a proteja muschiul, deoarece acesta nu este destul de sensibil la insulina, regimul va provoca o pierdere in greutate. Masa musculara este diminuata.

I: Daca intelegem bine, trebuie diminuata secretia de insulina, totodata crescand efectele acestui hormon asupra muschiilor?

R: Exact. Diminuand secretia de insulina, impiedicam acest hormon de a reduce pierderea grasimei. Muschiul este protejat de un catabolism excesiv.

I: Ce regim trebui aplicat?

R: Mai intai trebuie redus aportul in grasimi numite saturate (untura, smantana, carnati, margarinaobisnuita, carnuri grase, unt, unele mezeluri).

I: Trebuie sa le eliminam definitiv?

R: Teoretic, da. Dar cu cat o persoana va duce lipsa unui aliment pe care-l "adora', sansele de reusita a regimului vor diminua. Este foarte greu sa renuntam la aceste placeri culinare. De aceea multe persoane renunta chiar in mijlocul regimului.

I: Ce-i de facut?

R: Exista o solutie. O fibra alimentara, numita FAT BINDER (FB), care se lipeste la aceste grasimi, impiedicand asimilarea lor de catre organism. A lua FB in timpul unei mese grase, permite de a manca fara a se culpabiliza.

Gratie acestor fibre perticulare, este ca si cum nu mancati grasimi, in planul caloric. Aceasta evita, de asemeneaefectele nefaste ale grasimilor saturate asupra sanatatii. De asemenea FB, reduce nivelul de colesterol.

I: Intr-adevar un lucru bun. Acesta usureaza regimul putand manca grasimi rele sau altfel spus saturate. Avem o mica impresie de privare auspra anumitor alimente?

R: Da, FB permite de a creste sansele unui regim, deoarece avem mai putine sanse de a ceda.

I: Daca exista grasimi saturate, imi imaginez ca exista si grasimi nesaturate. Sunt ele bune?

R: Vorbim de grasimi polisaturate (ulei de masline, de soia, de peste....). Aceste grasimi se mai numesc si esentiale, deoarece sunt indispensabile unei bune sanatati.

I: Sunt indispensabile, dar daca le gasim din ce in ce mai rar in alimentatia noastra, poate provoca probleme sanatatii?

R: Da, acesti acizigrasi esentiali se gasesc in grasimea de peste si in anumite uleiuri vegetale. Luand in fiecare zi, permite reducerea riscurilor anumitor boli cardiovasculare, anumite cancere, obezitate, diabetice. De exemplu, in tarile nordice unde se mananca mult peste, problemele cardiovasculare aproape ca nici nu au existat. Odata cu sosirea fast-food-urilorsi diminuarea consumului de peste, numarul accidentelor cardiovasculare au crescut.

I: Ce trebuie facut pentru a asigura aportul in acesti amino acizi esentiali?

R: Prin mancare, este dificil. Exista diferite gelule ce contin cantitati mari de acizi grasi esentiali.

I: In ceea ce priveste secretia de insulina, cum reactioneaza acesti acizi grasi?

R: Favorabil, ei reduc secretia de insulina, crescand sensibilitatea muschiului la insulina. In plus au tendinta de a reduce apetitul si de a forta sa ardem grasimile.Multe studii stiintifice au aratat ca luarea regulata de acesti acizi grasi, face posibila pierderea grasimei, deasemenea si la obezi.

I: Ce alte suplimente cresc sensibilitatea la insulina?

R: Mineralele, cum ar fi Vanadyl Sulfat, cromul. Luarea acestuia din urma permite pierderea grasimii fara probleme din cauza efectelor sale favorabileasupra insulinei. Un alt suoliment care actioneaza asupra insulinei, este Creatina. Magneziul are de asemenea efecte favorabile asupra insulinei.

I: Sa revenim la regim. Suprimam grasimile numite saturate si luam mai multi acizi esentiali.

R: Deasemenea trebuie redusi carbohidratii si toate dulciurile. Este mai bine daca privilegiem alimentele pe care le gasim in natura, fara ca omul sa le modifice. Este vorba, de exemplu, de legume, fructe. Carbohidratii sunt nutrimentele care cresc cel mai mult nivelul insulinei. Luarea excesiva va impiedica pierderea grasimei.

I: Moderarea se impune. Nu raman decat proteinele?

R: Proteinele vor proteja muschii, in timpul unui regim. Probleme proteinelor este aceea ce ele sunt in majoritatea alimentelor grase: branza, oua, carne.... inainte de a mancacat mai putine calorii, mentinand in acelasi timp aportul adecvat de proteine.

Recomand utilizarea proteinelor in pudra. In aceasta pudra sunt putine calori si multe proteine. Cel putin stim ce bagam in organism. De obicei multe regimuri sunt ratate deoarece majoritatea persoanelor nu isi dau seama ca mananca prea multe calorii. Au impresia ca mananca putin, cand de fapt mananca prea mult.

I: Aici se impune un medicament ce taie pofta pofta de mancare. Ce este de facut in timpul unui regim.

R: Priza de proteine in pudra va reactiona asupra suprimarii poftei de mancare. Priza de fibre FB, va actiona deasemenea asupra suprimarii apetitului. Se poate folosi, deasemenea Garcinia Cambogia, o planta ce reduce apetitul.

I: Un ultim sfat?

R: Da, doua. Redu aportul caloric, mancand mai putin, este cel mai bun lucru. Trebuie ridicata 'cheltuirea' caloriilor. A face sport regulat, va ajuta enorm regimul, fortand corpul in a consuma plus de energie.

Exista suplimente care forteaza corpul a arde mai multa energie. Aceste suplimente se numesc termogenice. Acestea transforma grasimea in caldura. Este cazul lui Ultra Slim Burner. Este ideal in timpul unui regim, in special pentru femeile care vor incepe a avea frig. Aceasta inseamna un metabolism de baza incetinit. In acest caz, caloriile alimentare au tendinta de a fi stocate sub forma de grasime, in loc sa fie arse sub forma de caldura.

Al 2 lea sfat, consista in a lua zilnic vitamine si minerale. In timpul unui regim, aportul in aceste substante esentiale este redus, din moment ce mancam mai putin. In alta ordine de idei, nevoia in vitamine si minerale este mult mai ridicata in timpul unui regim. Exista un mare risc de carenta. trebuie sa aveti grija.